Aqilah..Zapika..Amirah..Shadatul..Ainman..Ain Nadiah..Balkis..Syamin..Shafika..Hafizul..Shyrah..Anas..Megat..Aleya..Asyraf..And all my friends at 3 Cekal..My lovely friends

My Fwenzzz..

Saya gembira sebab saya ada kwn yg selalu buat saya happy..bila saya susah dorg selalu disisi saya..


ni aqilah..bff sye dari drjah satu lagi..lame tak??don't be jelly..ramai org ckp kiteorg kmbar ,pdahal nme je sme..


ni pika..dia ni walupun bnyak mulut tpi happy kwn dgn dia..dia ni berani,dia suka buat muka comel dgn spe pun..
ari tu dia buat muka comel dkt amar..haha,pika2..

ni miwahpeace,nme dia amirah..kwn kiteorg pnggil dia kenik..mmang kenik tpi klau  pkul  org ,sakit gila..dia ni pun mcm pika banyak mulut,then dia mcm kabot skit..haha mira,jgn mrah..

ni zuhairi a.k.a bob..dia ni pandai..rse mcm nk ambil otak dia je..dia ni je la yg selalu lepak dgn kiteorg..dh mcm bodyguard..kiteorg selalu mkan ice kepal dkt rumah dia..zuhairi ni buat hati pengarang jantung mama inah..


ni aslam dgn afif..sbenarnya nk cite psl afif je,tpi dh ade gmbar aslam skali,cite je la..aslam ni anak cikgu rosnah,dia suka nk cari gaduh dgn org..dia ade lesung pipit,jelly la dgn dia..afif ni pula selalu nyanyi dkt kelas,dia ni la yg selalu buat kelas 3 cekal ceria..tadi saya sedih,then dia nyanyi lagu utk saya,haha nk trgelak pun ade..

ade lagi sorg nme dia fitri,anak doktor gigi..gambar dia tak ada..so cite je la..dia ni bdan dh mcm org yg bina bdan,tu saya suka pkul perut dia..gigi dia cantik,teratur..ye la pkai braces boleh la..


ok la smpai di sini saja warkah daripada saya..haha..tnggu di post yg sterusnya..chauuu!!!

No comments:

Post a Comment

assalamualaikum blogger,klau dh bce post2 ni..komen2 la ckit kat sini...satu pun x pe la..